Tuesday, 26 July 2011

Warden Juvana Berhasrat Balas Dendam

Title macam tajuk berita , haha . Isnin ku sepi tanpa Juvana yang selalu ditayangkan di tv3 setiap Isnin , 9 hingga 10 malam dan tanpa sengaja aku telah terfikir untuk melakukan aktiviti tak ada faedah ni . . . So korang layan jelahh . . .




Oh , kalau lah ada Juvana The Movie korang nak tengok tak ?

7 comments:

Dea said...

wah..mana dapat neh?? hihi

alin said...

Dea , buat sendiri :)

Beeha B. said...

haha...kelakar jugak..

tp background blog ni cool gile...first time jumpe...hehe...best2..

Misz Lola said...

OMG !!! sumpa gempaq deyh ~ HAHA .. mmg sempoi ajib ley masok at sni ..

alin said...

Beeha B. , :) haha background blog ? haha tak ada lah . biasa je :)

Misz Lola , haha ayu tau takpe . dah buat lepas siap baru perasan macam mana ada ajib dalam cerita ni =_= . haha

SyazwanSarawak said...

hahah. part ajib masuk takleh blah.
btw background blog smart ^_^
cuma berat gak nak loading, internet lembab na

alin said...

SyazwanSarawak , haha terima kasih beri tahu , insyaAllah akan diubah sebab selama ni tak ada orang comment :) ingat kan ok je :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...