Friday 18 March 2011

New baby

morning !! entri kali ni bersifat peribadi sikit ea . . xnak lah cite benda2 ngarot je !! haha ok actually i just want to story with u all about a little babies . My cousin had two beautiful babies . and the best things is they have a pair babies . ♥


ok dah cukup ! mukaddimah dah pnjang so kite nak tgk lah kan rupe baby tu mcm mana kan ? huhu here :


ok tuh mmg gamba dari jarak jauh . so if korang xnampak muka tu memang betul lah kan . . huhu so aku amik yg jarak dekat sikit . sikit jelaa banyak2 buat apa kan ? haha



huhu ok so gambar dua2 orang telah pon ku upload . korang mesti nak tengok gambar yg dia sorang2 je kan ? hahaha jangan tipu aku . iku tau isi hatimu . . chewah ! haha


ok ini hawa . masa ni my mom tengah tukarkan lampin dia . sebab nak cepat sangat , takut baby sejuk so gamba jadi goyang . masa tu hawa mungkin xselesa yelah kan rasa basah je . sebab tuh nanges je . nampak muka jadilah kan ? haha 


ok ini hawa masa dah siap tukar lampin dia dan dah bagi susu , terus tidur . huhu comel nye !

ok korang dah tengok hawa kan ? so confirm korang nak tengok yang adam pulak kan ? huhu


ok tu gambar adam . huhu , actually , aku ada banyak lagi gambar adam tapi disebabkan banyak gambar2 yang goyang2 + gerak2 dan membuatkan aku rasa geram baik aku tak payah upload kan ? hoho

sebelum aku lupe . nama baby . . adeiii

Lelaki = Adam Haris
Perempuan = Hawa Dalila

haha comel kan nama ? harap bila dia orang dah besar nanti , yang lelaki mestilah hensem kan ? hahaha yang perempuan dah tentu2 cantik !! auwww ♥

haha ada benda yang korang perasan tak kat sini ?? banyak benda sebenarnya .

yang first sekali adalah , bila kita tengok blk gambar yang atas sekali . Hawa nampak lebih sdikit hitam2 kan ?  tapi Adam putih lepas tuh bulat ! nampak tak !!! huhu ini kerana uri dia orang lain2 =)

lagi satu , aku lebih banyak ambil gambar adam berbanding hawa betul ? haha maaf ku pinta . bukan sengaja wey !! dah hawa banyak nangis lepas tu gambar hawa semua gerak !!! isk3 sabar gila . . sebenarnya banyak tapi yang buat ianya jadi tak banyak sebab gambar hawa gerak2 . . . aku tak tau macam mana perkara ini boleh berlaku :'( .

ok aku rase cukup entri aku cerita pasal baby ni ok ? jumpa korang di lain post =) babaiii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...