Sunday 14 August 2011

Lelaki Seperti Aku

 

 Lelaki Seperti Aku by Aliff Satar .

First time aku dengar lagu ni masa tengah siapkan kerja sekolah . Earphone lah kan . Mula2 aku dengar tak ada lah enjoy gila rasa macam nak melompat ke apa ke . . Sebab lagu dia aku dengar macam pfttt je . Mungkin sebab aku tak tengok lirik dia kot . . 

Hari ni guwa dengar lagi sekali kat profil page encik Zack . Siap ada video lirik lagu dia . So bila aku play je lagu tuh , umangg aihh lirik dia ! Mengancam , haha .

Maka tak perlu kau susah hati ,
Banyak lelaki yang bisa kau pilih ,
Untuk kau jadikan sandaran hati .

See ? guwa dengar lagu ni , alahai terus guwa rasa nak download . haha . Okeh serious aku kata , aku dah play lagu ni berulang kali . Haha jatuh cinta . Aku harap tak ada lah lelaki yang bagi aku lagu ni . Sedih pulak kalau kita sedang mengharap kan lelaki tu tapi tiba2 dia bagi lagu ni . Woahhh pecah hati bhai :D

Korang suka tak lagu ni ?

3 comments:

Nura said...

haha . syes ! i pun suke lagu nyh . best ! but kalau ade laki bagi lirik nyh dekat i , i'll kill him . haha XD

Aesya Zealous said...

bru lps donlod lgu ni..kah3

alin said...

miss nuratikah eika , tau pun , best gila . tfikir jugak tdi , ada jugak lirik lagu macam ni . haha :D


AesyaZealous , oh yeke ? wahh laju betul ! haha alin baru nk download :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...