Monday 22 November 2010

status palsu !

oh watch out !! status palsu mula menyerang facebook !

( ayat nak gempak je )

ok patotnye nie kelmarin punye cerite tapi dsbbkan kelmarin tuh aku takde mood nk taip mende cmnie so da pagi² cmnielahh aku mula menaip . .

nak pulak time senyap sunyi nie , orang len sume dah berkrohhh krohhh dan tinggal aku sorang² tekan keyboard nie haa . . so terbunyik lahh keperuk keperakk krekkk² krakkk then bile tekan ' space ' lakk bunyikk dy papp² pukk !

perghhh ! mengancam ! oke dahh stop ! sebenarnye bukan ini yang aku nk cite . . .


okeh berbalik kepada status palsu tuh . . . selepas aku blogwalking ke seberapa bnyak belog yg aku rase mmg cntek design belog dorang ! * buad muke kuittt kiuttt smbil cakap sukesuke belog korang !!

hah ? nk taw link ke belog² dorang ? hurmmmm pk kejapp . . . .

( sedang berfikir ) errrr hurmmmm errr haaaaaaaa hurmmm hah !!

next p0st oke . bgi lahh ruang untuk aku cakap woii ! isk3

sebenarnye bukan ini yang aku nk cite . . . .

haishhh asyik melalalaut melalut je aku . .
apa yang aku nak cite sebenarnye ialah tentang status palsu nie haa !!!! isk3 terluah akhirnya
oke berbalik pada tajuk . . aku ader jumpa status nie dekat facebook mmbe aku so lepas aku gelak² sorang² aku p0n dok pk then cube lahh taip name² nie kat facebook mcm ' Sultan Mahmud Melaka ' , ' Tun Teja ' . . . . .

ehh3 , aku ader denga sore kat blakang dok gelak² . . awat ! hang fikir aku gilaa kah ! hishhh

*merajok !

1 minute . .

oke dahh . . ( kesat airmate )

oke sebenarnye aku blogwalking tdik bukan nye hape ak dok crik² ader tak orang buat p0st mcm aku nie ha tp bile tgk design blog dorang kiut miut tuh aku lupe agenda . . ewahhh

sebenarnye bukan ini yang aku nk cite . . . ( oke melampau . . ayat berulang ) maaap . .

ini sebenarnye yg aku nk cite . . .





tekan ctrl dan + utk tumbesaran . utk mengecilkan tekan ctrl dan 0

kire bukan aku sorang je yg gile kan ? korang yg dok gelak² dpan monitor / laptop tuh pehal ??

gamba² tersebut aku amik dari SINI
pnjam aku tak amik percume siap ader credit tuh dahh minx izin dh p0n .
belog tuh p0n ader fanpage tau ! so kalau korang berminat dgn dorang punye karya boleh like page dorang kat facebook oke . ramaikan lagikk fans² sbb cite dorang mmg best kan3 ?

then disebabkan aku terlalu eksaited nk torai mnde nie jugak so aku buad jelaa tok maen² . . tau lahh xlawak tapi jgn lahh pndang rendah pade saye . . saye buad memain je . .


tekan ctrl dan + utk tumbesaran . utk mengecilkan tekan ctrl dan 0

oke rase nye da habis kot time untuk aku melalut . . jam p0n dah menunjukkan pukul 6.00 pagi lpas semayang errr lepas tuh buad ape ? hurmmm jog ? sorang² takottttt !

tidow ? xngantok weyhhh !
errr layan facebook jelahhh . . smbil tuh bole pk entri ape yg bakal dip0st lagikk nanti . . . ( tuh p0n kalau rajin )

papaiiii , selamat bercuti pade students n selamat bekerja pada yg bekerja hari nie n selamat berMC pade sesape yg sakit hari nie smoge cepat sembuh dan .......... ape² lahhh papaiiii !



p/s : jomm g mekdi ! lapaaa saye blnje awak baya boleh ? heeeee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...