Wednesday 26 October 2011

Pemakan Ayam

Assalamualaikum


Berhari - hari aku fikir tajuk entri ni , uwaaa . Tapi takpelah . Nak tanya ni , korang pernah makan ayam ? Aku bet korang semua pernah makan kan ? Tipu tak pernah . Sebenarnya , ayam ni pon ada jugak macam zodiak korang tau tak . 

Kalau korang suka makan kepak , perangai korang macam ni . Kalau korang suka makan kaki , sifat korang macam ni . So korang mesti nak tau kan apa sifat korang kan ? Tengok bawah . 

Kalau korang suka makan bahagian :

  • Leher
Korang seorang yang bijak dalam menyelesaikan masalah . Apa pun korang tenang je even kena tinggal dengan awek pon korang boleh cool jugak . Rilex lah kan ? Korang juga seorang yang pandai berbelanja atau berjimat , korang rasa nak beli seluar terus pergi mall terus pergi kedai yang jual seluar , bayar dan belah . Ewah bahagia lah tu kena puji ! Menyampah !

  • Dada
Korang seorang yang kurang penyabar . Ada je benda korang nak marah . Oi chop3 ! kalau tak betul , tak payah lah nak marah aku . okay ?  Tapi , kurang2 penyabar pun korang , dalam hati ada taman der . Korang cepat maafkan orang even besar mana sekali pun salah dorang . Tapi tengok keadaan lah kan , mana boleh main redah je kan ? hoho . Korang juga seorang yang gelabah . Baru ugut sikit da cuak . .

  • Peha 
 Korang seorang yang tak suka dengar cakap . Hish degil ! Pukul kang ! Korang tak suka buat satu kerja tu apabila dipaksa . Tau nak merungut je pastu bebel sorang2 . Ceh . Tapi bila orang diam je tak nak paksa korang , reti pulak settle kan kerja tu . Jenis apa lah korang ni -_- . Korang juga seorang yang hensem / cantik . Apa senyum2 ?!

  • Kepak
Korang seorang yang comel dan banyak kenalan . Senang cerita korang ni peramah lah dan senang bergaul dengan orang sekeliling . Korang juga seorang yang penyabar even kena marah 20 kali pun still senyum . Kat luar jela senyum tu , dalam hati ? Haha habis seluruh keturunan maki kau keluarkan . Korang cepat percayakan orang , hati2 tau , jangan sampai terpedaya . :)

  • Kaki
Korang seorang yang baik hati dan suka tolong orang , ceh kembang lah tu kena puji . Tolong orang tu ikhlas ke tak tu . haha . Korang seorang yang suka bersederhana , biarlah apa pun orang nak kata , korang tetap dengan kesederhanaan korang macam rumah dan pakaian . Bagi perempuan , korang suka mekap tebal2 ! hishh apa lah korang ni , tepung letak kaler tu korang letak kat muka banyak2 , membazir . Haha


 **********************

Ok aku tipu semua kat atas ni . haha . Sebenarnya , apa yang aku tulis tu , aku berdasarkan pada sifat dan perangai kawan2 aku , aku selalu ikut dorang pergi makan so aku tau bahagian ayam mana yang dorang suka :) . Tapi tak semua yang aku cakap tu ada kat diri dorang , aku kelentong je , haha .

Yang korang percaya bulat2 apa hal ? Are you mad ? hahaha .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...